Aku & Set Hello New You

 Assalamualaikum hi kamu.

Kali ni nak share pengalaman sendiri consume Set Hello New You Shaklee.

Eh kejap, set Hello New You ni apa benda kan? Haaa meh sini saya tunjuk πŸ‘‡πŸΌ


Inilah dia Set Hello New You, set kurus paling popular dalam Shaklee! 

Kenapa paling popular? Sebab berkesan & murah uols! Bila kira balik semua item dalam set ni dengan harga asal total berjumlah RM522 tau 😱🀯. Banyak beza!

Cerita pengalaman saya pula dengan bantuan set ni saya dapat achieve berat badan paling ideal untuk seorang Shamshia yang pendek, kecik molek ni hahaha. 

Berat saya sekarang 43kg! Sesuai dengan ketinggian 145cm πŸ˜†. Saya dulu dah borderline overweight uols! 

Jom saya tunjuk gambar progress πŸ‘‡πŸΌ


Bermula dengan join program detox pada August 2022, sehingga kini πŸ‘‡πŸΌ



Alhamdulillah syukur dapat berat badan ideal balik. Daripada 49kg ke 43kg. Walaupun hanya turun 6kg tapi yang ketara adalah inchloss saya πŸ₯°πŸ˜. Boleh tengok sendiri gambar-gambar dibawah

Pipi dulu macam kene pam πŸ˜‚. Nak senyum, senyum sikit-sikit je, pipi dah naik banyak, hahahaha. Sekarang boleh senyum tayang gigi, ngehehehehe πŸ˜†πŸ˜, takdelaaa nampak macam bola muka ku hahahaha.

Dulu berangan nak ada thigh gap. Sekarang dengan bantuan Shaklee dah boleh jadi kenyataan πŸ₯³

Paling seronok dapat pakai balik baju lama-lama masa zaman bujang πŸ₯³

Ramai lagi yang dapat result bagus dengan set Hello New You ni, nak baca lebih info pun boleh, tekan Set Hello New You

Macam mana saya consume set Hello New You sampai dapat result yang saya nak?
Haaa kalau nak tau contact saya πŸ€—, kita slow talk πŸ˜‰. Macam biasa, klik link dibawah ya 😘

Shamshia Rosly 
Pengedar Shaklee Sungai Buloh 
Instagram: shamshiarosly

#NextlevelBlogging
#Shakleetriump2023
#Shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023



 








Comments