Bisnes Online Terbaik Malaysia tentulah Shaklee!

Assalamualaikum wbt, hi guys 👋🏻.

Kali ni yang cerita tentang bisnes Shaklee; bisnes online terbaik kat Malaysia; bagi kami, hehe.


Sebelum kita masuk cerita tu, meh baca cerita permulaan saya terjebak dengan bisnes Shaklee.

Ceritanya bermula 2 tahun lepas; 2021. Saya selamat nikah pada November 2020 & alhamdulillah, pregnant bulan seterusnya. Of course masa tu tak tau lagi lah kan, January 2021 baru dapat confirm saya mengandung.

Saya graduan kursus Sains Makanan & Pemakanan. Masa menuntut, pensyarah² saya banyak kali tekankan nutrisi semasa mengandung.

Bila dah confirm mengandung, saya habiskan masa google supplement terbaik untuk ibu mengandung. Macam-macam results keluar, buat saya jadi confuse 😂

Jadi saya google pulak recommended nutrients intake untuk ibu mengandung & take note apa & berapa banyak untuk consume.

Banyak ya korang. Hahaha. Lepas tu nak cross reference pulak dengan supplement yang ada dalam pasaran.

Kebanyakkan tak cukup kalau ambil satu jenis sahaja, kena amik beberapa jenis. Lagi bertambah pening, hahaha.

One day, suami saya bagi cadangan cuba Shaklee. Masa tu rasa nak tepuk dahi sendiri. Haah kan, tak terpikir pulak Shaklee.

Sebab dulu masa belajar memang pernah fikir nak ambil supplement shaklee bila mengandung. Ni hasil daripada follow Instagram Irene Nadia sejak zaman belajar, hahaha.

Jadi suami tolong contact manager dia dulu yang sekarang full time buat business Shaklee. Bermula dari Feb 2021 saya consume Prenatal Set Shaklee.

Alhamdulillah 💕, best sangat badan bila supplement dengan Shaklee. Sihat sentiasa! Sepanjang mengandung tak amik MC langsung 😂

Mual macam mana pun, still in control, boleh bekerja. Setengah orang lepas muntah tu terus melepek tak larat kan, tapi kita tak. Rest sekejap pastu zoom sana sini sambung kerja. 

Masa ni kerja kat AEON, sebagai Food Safety & Hygiene Supervisor. Kerja memang banyak berjalan, buat checking kat selling floor & department, keluar masuk kitchen, backroom. Sehari tu bila busy memang lebih 10,000 steps.

Sumpah sarat mengandung pun boleh capai 10k steps! Ajaibnya penat malam tu, tidur esok paginya fresh balik. Repeat lagi kerja zoom sana sini 😂 

Nak dijadikan cerita lepas bersalin, saya decide untuk resign sebab tak cukup budget untuk hantar anak ke pengasuh atau taska. Jadi contact upline untuk join bisnes Shaklee. 

Saya join bukan tahu pun benefit business Shaklee tetapi sebab product. Effect product untuk saya terlampau best! Sampai rasa ruginya bila keluarga, kawan atau kenalan yang tak amik jugak supplement Shaklee.

Haa, panjang lebar ceritanya pula. Tapi ini lah sebab kenapa saya kena cerita. Bisnes Shaklee terbaik sebab produk berkualiti &  terbukti. Kita boleh letak 100% trust pada product! Bila kita percaya, customer pun percaya 👍🏼.

6 lagi sebab bisnes Shaklee bisnes terbaik di Malaysia;

1. Tak akan luput ditelan zaman 

Bila tujuan produk kita untuk kesihatan & kebaikan sejagat mana mungkin orang lupakan. Lebih-lebih lagi bila produk berkesan, berkualiti & selamat. 

Supplement pertama di dunia ni merupakan supplement yang dihasilkan oleh pengasas Shaklee; Dr. Forrest C. Shaklee. Perkataan 'vitamin' terhasil daripada produk pertamanya 'Vitalised Minerals'. Hebat kan?

2. Mudah

Bisnes Shaklee sekarang sangat mudah! Hujung jari pun boleh. Janji ada telefon bimbit dan internet; bisnes boleh jalan!

3. Pendapatan lumayan

Bonus Shaklee beri tak ada limit! Kita boleh dapat 3 angka, 4 angka, 5 & 6 angka pun boleh! Tak mustahil! Ramai yang dah rasa bonus lumayan. Tapi nak bonus lumayan, of course lah kena effort banyak. Yang penting bonus ni tak termasuk untung runcit tau! 

4. Ganjaran percutian percuma

Setiap pengedar Shaklee berpeluang untuk dapat percutian fully sponsored dari Shaklee. Percutian 5 stars ya! Bukan kaleng-kaleng! Cycle ni dah mula perjuangan untuk trip ke Jepun & Cruise! Wow!

5. Support system yang besar

Dengan Shaklee kita bukan soloprenuer. Kita ada upline. Upline kita ada upline & seterusnya. Banyak support kita boleh dapatkan! 

Syarikat Shaklee sendiri akan support dengan training product knowledge, workshops & marketing! Tak perlu susah² buat marketing sendiri kalau tak sempat. Download sahaja kat website.

6. Payslip Shaklee Laku Keras

Payslip Shaklee boleh digunakan di bank! Tak banyak bisnes yang bank percaya, tapi dengan Shaklee semua bank terima. Tak perlu susah-susah minta pengesahan penyata bonus Shaklee daripada mana-mana pihak.

Macam mana? Best ke best bisnes Online Shaklee ni? Ada banyak lagi sebab tapi saya cerita yang ini sahaja dulu. Nak baca lagi boleh baca nih Bisnes Online

Awak nak tahu lebih lanjut lagi? Jangan segan silu, contact lah saya. Sangat-sangat dialukan 🥰

Shamshia Rosly 
Pengedar Shaklee Sungai Buloh 
0173727093
Instagram: shamshiarosly
FB: Shamshia Rosly

#NextlevelBlogging
#Shakleetriump2023
#Shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023





Comments

Post a Comment