Duit Raya Awal Shaklee

 Assalamualaikum. 

Siapa je tak nak kan duit raya? Dulu kecik-kecik seronok je asyik terima duit raya. Hahaha, sekarang kene terima untuk anak pulak πŸ˜‚. Maknya walaupun muka budak-budak nan hadoo duit raya.

Eh! Tapi boleh je sebenarnya nak dapat duit raya tau nanti. Duit raya Shaklee 😎

Bonus bulan depan 14hb. Kita pulak raya 22-23hb kan? Haaa so dari situ memang boleh sangat-sangat untuk dapat duit raya dari Shaklee ✨

Syaratnya satu jer, usaha kena adaaa. Mana ada orang nak bagi duit macam tu je betul tak? πŸ˜† 

Tapi seriously, mudah sangat nak usaha tu. Usaha semudah 3S; Sharing, Sponsoring; Servicing.

Sharing di sini bermaksud kita kongsi pengalaman kita dengan Shaklee. Tak kenal maka tak cinta, betul tak? So penting sangat kita kongsikan Shaklee Effect yang kita dapat. Apa kebaikan yang kita peroleh? Kesihatan kita selepas consume supplement Shaklee? 

Sponsoring pula bukan bermaksud kita sponsor belikan product untuk customer tau. Sponsoring disini bermaksud kita ajak dia jadi ahli bawah kita. Ajak dia join membership. Best tau jadi member! Dapat nikmati harga member & boleh dapat cashback. Dia pun boleh dapat Duit Raya Shaklee. Ada setengah orang mereka suka jual retail untuk dapat untung runcit. Tapi besar kemungkinan, customer yang kita jual runcit boleh pergi beli dengan orang lain, sebab dia tak ada loyalty tu. Kan rugi situ.

Servicing pula lepas kawan tu dah beli, follow up balik, macam after sales service gitu. The thing yang best bila beli Shaklee untuk saya ialah sebagai customer kita ada tempat nak refer pasal supplement consumption, effect dia, cara makan, resepi apa semua. Kalau pergi farmasi beli supplement kat sana kan, the service stops as soon as you buy the supplements. Sebab kebanyakkan soalan yang akan muncul hanya manufacturer boleh jawab. 

So senang kan sebenarnya basis nak buat Duit Raya Shaklee ni? 3 benda je. 

Marketing tools? Poster? Video? Ya Allah, besepah kat luar sana you! Google pun boleh dapat. Boleh join telegram channel yang kongsikan videos & posters untuk kegunaan bersama.

That's the best thing. Semua seller Shaklee akan saling support. Sebab rezeki tu Allah yang bagi, tak perlu takut SID lain caras customer kita πŸ₯°

Bawah ni ada 9 sebab kenapa business Shaklee business terbaik untuk awak 😘

So macam mana formula untuk dapatkan duit raya Shaklee ni?

Kami ada lancarkan Projek Duit Raya dengan Set Puasa 1-2-3. 

Senang je. Contoh untuk Set Puasa 1-2-3: Basic korang akan dapat 69 UV untuk satu set. Minimum 3 set untuk layakkan diri mendapat cash bonus. 3 set tu kacang sangat. 1 set awak, 1 set kakak, 1 set abang, settle 😎. Tapi lagi banyak set, lagi banyak Duit Raya Shaklee uolss!

Nak RM 100? 7 set

Nak RM 200? 9 set

Nak RM 500? 17 set

Nak RM 1000? 29 set

Gituuu. 29 set tu kacang je lah. Boleh punya buat. Rakyat Malaysia ni berjuta-juta orang. Awak pasti boleh! Friends & family pun kita boleh share & bagi manfaat kesihatan bersama Shaklee πŸ’•

Berminat nak tambah duit raya dengan Duit Raya Shaklee? Tinggalkan contact number awak kat ruangan comment, kita roger² k 😘

Nak info lebih lanjut? Boleh baca sini Duit Raya Shaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

#ProjekBlogMega

#ProjekDuitRaya

#SahurSimpleZatPadu


Comments